Hi Friends :)


Assalamualaikum and Hello to non-Muslim.
To my dear friends,
Seriously i'm always think about us, i miss all our crazier memories.  Imissyouallsomuch.Iloveyouallsomuch.Maafkan aku kalau ada buat salah dekat korang tau?Seperti yang korang tahu,aku kan memang kadang-kadang annoying,gedik and so on.Aku mintak maaf kalau TER'mencarut kat korang.Ayat tu tak sengaja keluar daripada mulut.Hmm.Korang kena tahu yang aku sayang korang sangat sangat!Jangan pernah tinggalkan aku okay?

Oh yaaa,baru-baru ni aku dapat kawan baru.Nama diaaa,Mazlina and Sarah . Ayonyooo . Diaorang baik .
Aku anggap diaorang macam bestfriends aku dah.Tapi,,taktahu la diaorang anggap aku macam mana en ? Manalah tahu diaorang benci aku ke....
Ya Allah Ya Tuhanku,KAU kekalkanlah hubungan persahabatan kami YA ALLAH.
AMIN..

Iloveyouguys :-
Aida,Aina,Aqilah,Mastura,Najah,Hani,Zarifah,Anis,Aimi,Ayu,Atiqah,Wyna,Jida,Ira,Sarah,
Sarah Asyiqin,Mazlina,Ailin,Izzah
Kalau korang tinggalkan aku,aku bunuh korang.
Iloveyousomuch Girlfriends :*

2 comments:

  1. Kan ada tuu . sebelum nama Sarah Asyiqin . Haih . cer tgk betul betul :)

    ReplyDelete