Bored o.O


Assalamualaikum :-)
Helloo ! Bersarang sudah blog nii ><
Fuh fuhh *tiup habuk*
Dah 2 bulan kita bersekolah ! Hoorayy ! Sepanjang 2 bulan bersekolah , ada peristiwa yang best,ada yang tak best -.-
Peristiwaa yang best ialahh , heeeeeeeeeeeeeeee . Malas ah nak cerita :p
Sebenarnya, aku tkde cerita nak update.Tapi tangan aku ni nak menaip jugak.
Aku taip je la apa yang aku nak taip.
Comel tak bear kt atas uh ? comel kan ? comel mcm aku :D
Heee.Eh . suka hati aku la nak puji diri aku . kau susah ke ? :p
24/2/2012 , hari Jumaat , Ainaaa pindah sekolah :(
Sebelum dia pindah , dia ada bagi aku surat . Surat dia punyalah panjang -.-
Aisyehh . Sebelum baca surat tu , air mata aku dah meleleh dah.
Lepas baca,lagi laaaa , aku menangis.Kawan yang selalu tolong aku dalam pelajaran.Bagi aku , dia tu tulang belakang aku.Hmm :(
Walaupun kitaorang selalu gaduh dulu,sejak akhir-akhir  ni , kitaorang rapat gila.Tapi,malanggg gileee , dia dh pindah sekolah Telok Mas. Err . Dah la pindah mengejut . SobsSobs.
Tkpelah.Aku harap cuti bulan 3 nanti , dapat jumpa Aina,Aida,Aqilah,Hani dan lain lain.
Wuuuu.

p/s --> Ha Ha Ha Hannan . Hihih 

No comments:

Post a Comment