Contest Im Proud To Be A Blogger

Assalamualaikum ! Huyyy ! Tadii ana blogwalking,biasalahh , tiap malam ana selalu blogwalking.Tetibe,terjumpa contest.Teringin laa nak masuk :)
Saja je nak cuba walaupun ana tahu ana takkan menang :(
Hmm.
Okee laa kalau korang nak join , tekan banner kt bawah tu eaa . 





Click pada banner tuu tauu kalau nak join :p
Malas nak buang masa,ni slogaaan yang perlu dilengkapkan . Ngeee
Saya berbangga menjadi blogger kerana dengan berblogging,saya dapat menambah ilmu pengetahuan seperti berita dan informasi terkini yang terdapat di dalam blog orang lain.Saya juga sering berkongsi pendapat dan selalu bertukar link blog di group-group blogger di laman facebook.Yang paling penting sekali,dengan berblogging,saya dapat mengeratkan hubungan saya dengan kawan.Saya juga dapat banyak rakan baru sejak berblogging.

okayy.Slogan tu lebih daripada 15 patah perkataan..Walau apa apa pun,sayaaa suka sangat slogan saya.haha.Jadii , saya ingin tag  kawan baik sayaa,sepupu saya dan kawan saya. . Hihih


Aqilah , Nadia , Nazuha

No comments:

Post a Comment