Grenade vs Bom tangan


Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss,
Why were they open?
Gave you all I had.


Mudah datang, mudah pergi
Itu hanya bagaimana kamu hidup, oh
Turun, turun, turun itu semua,
Tapi kau tidak pernah memberikan
Jika yang diketahui anda adalah masalah dari ciuman pertama,
Mengapa mereka terbuka?
Memberi anda saya semuanya mempunyai

And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)


Dan anda melemparkannya ke tempat sampah
Anda melemparkannya ke tempat sampah, kau
Untuk memberikan saya semua cinta anda adalah semua yang pernah saya bertanya,
Punca apa yang anda tidak mengerti adalah
Aku menangkap sebuah bom tangan untuk ya (yeah, yeah, yeah)
Lemparkan tanganku di pisau untuk ya (yeah, yeah, yeah)
Aku akan melompat di depan kereta untuk ya (yeah, yeah, yeah)
Kau tahu aku akan melakukan apa pun untuk ya (yeah, yeah, yeah)

Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same


Oh, oh
Saya akan pergi melalui semua rasa sakit ini,
Muat peluru lurus melalui otak saya,
Ya, aku akan mati untuk bayi ya;
Tetapi anda tidak akan melakukan hal yang sama

No, no, no, no
Black, black, black and blue beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash


Tidak, tidak, tidak, tidak
Hitam, hitam, hitam dan biru memukul saya sampai aku mati rasa
Beritahu iblis aku berkata "hey" ketika anda kembali ke mana anda daripada
Gila wanita, wanita yang buruk,
Itu hanya apa yang anda, yeah,
Anda akan senyum di wajah saya kemudian merobek pecah kereta saya
Memberi anda saya semuanya mempunyai
Dan anda melemparkannya ke tempat sampah

No comments:

Post a Comment